Even gekeken wat er live gebeurt en wat er nog is
Ik zat gisteren gewoon wat rond te klikken en kwam ergens uit waar ik niet echt naar zocht, iets zoals
Ik heb eerst een live stream geopend en daar een tijdje gekeken wat er op dat moment gebeurde. Daarna heb ik nog een paar video’s aangeklikt om te zien wat er verder te vinden is op zo’n plek. Het verschil merk je wel meteen, want live voelt meer alsof je ergens middenin zit, terwijl video’s al klaar zijn. Ik bleef een beetje wisselen om het beter te snappen hoe dat samen zit. Het was niet dat ik iets specifieks wilde vinden, meer kijken wat er allemaal speelt. Doen jullie dat ook zo, een beetje heen en weer kijken?
8 vues

Ja, dat herken ik wel 🙂 Ik heb daar ook eens rondgekeken en merkte dat je vrij snel van het ene naar het andere gaat zonder echt stil te staan. Ik begon toen ook met een stream en daarna klikte ik een paar video’s open om te zien wat er nog meer is. Het gaf een duidelijker beeld van wat er op zo’n platform geplaatst wordt. Je blijft niet echt op één ding hangen, maar kijkt een beetje rond. Dat maakt het anders dan wanneer je iets specifiek opzoekt.